خانه / بازی اندروید / بازی استراتژیک / بازی استرتژیکی ژنرال برای اندروید – Glory of Generals – Pacific HD

بازی استرتژیکی ژنرال برای اندروید – Glory of Generals – Pacific HD

بازی استرتژیکی ژنرال برای اندروید – Glory of Generals – Pacific HD
4.15 - 62 رای
بازی استرتژیکی ژنرال برای اندروید - Glory of Generals - Pacific HD
 
بهترین بازی استراتژیکی دنیا دوباره به عرصه رقابت باز گشته است این بار با سری جالب تر جنگهای بیشتر ابزار آلات نظامی و پشتیبانی خفن تر همه و همه با کیفیت اچ دی در – Glory of Generals – Pacific HD v1.2.0 Download : در بیش از ۶۴ کمپین و ۴ جبهه جنگی وارد نبرد شوید.
۱۰۵ ژنرال مشهور جهان در این جنگ با شما شرکت خواهند کرد و بیش از ۳۰۰ موقعیتهای واقعی و غنی شده از ابزار نظامی استراتژی خود را تحت تاثیر قرار دهد .
برش به مسیر برای عقب نشینی و یا محاصره دشمن خواهد تغییر بزرگی در وضعیت میدان جنگ به ارمغان می اورد. چگونه هوشمندانه استقرار در زمین، نیروی دریایی و نیروی هوایی برای به دست گرفتن حریف پایگاه های کلیدی یکی از دقدقه ها و سوال طولانی در ذهن بازیکن است پس شما باید با در نظر گرفتن همه معادلات جنگی وارد میدان رقابت شوید تا پیروزی با شکوهی داشته باشید.
 با هدایت سرباز ها و آموزش به آنها مدال های افتخار بیشتری به کلکسیون نظامی آنها اضافه کرده و قدرت خود را بالا ببرید . ارتقا تأسیسات نظامی در مقر عرضه ضروری است در جنگ. استخدام افسران به تقویت نیروی شما می انجامد. این مهم است که از تخصص هر افسر به درستی استفاده کنید. نیروهای زره پوش به فرماندهی ژنرال در بیاورید و یا نیروهای نظامی دریایی توسط نیمیتز حداکثر کارایی را داشته باشد. این ها همه توصیه هایی برای بازی بهتر در این گیم است پس ساده از کنارش رد نشوید تا یک بازیکن حرفه ای در ژنرال شوید.

پیش نیاز : اندروید نسخه ۲٫۲ و بالاتر

حجم : ۴۳٫۵ مگابایت

 
 
 
 
 
 

درباره Ali Reza

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

رفتن به بالا