خانه / دانلود بازی WWF Wrestlemania برای اندروید

دانلود بازی WWF Wrestlemania برای اندروید

دانلود بازی WWF Wrestlemania برای اندروید
۴٫۴۹ - ۵۱ رای

214551-wwf-wrestlemania-the-arcade-game-genesis-screenshot-doink

QR:  http://sibstudio.ir/dl/Segaroid-WWF.apk

دانلود

help

 

 YOKOZUNA یوکوزونا:

مشخصات فردی :

قد : ۱٫۹۳ متر

وزن : ۲۶۷ کیلوگرم

تاریخ و محل تولد : ۲ اکتبر سال ۱۹۶۶ ; سان فرانسیسکو ; کالیفرنیا

تاریخ فوت : ۲۳ اکتبر سال ۲۰۰۰ ; سن ۳۴ سالگی

اصلیت : ژاپنی

دیبیو : ۱۹۸۴

خلاصه بیوگرافی :

Rodney Agatupu Anoaʻi یا همان Yokozuna در ۲ اکتبر سال۱۹۶۶ در کالیفرنایا چشم به جهان گشود.البته او اصلیتی ژاپنی دارد. او در سال ۱۹۸۴ کارش را در دنیای رسلینگ آغاز کرد.یوکوزونا ابتدا در AWA کارش را آغاز کرد و تا سال ۱۹۹۲ در همین کمپانی مشغول به فعالیت بود.
اما در سال ۹۲ او مذاکراتی با دبلیو دبلیو اف انجام داد و پس از ان با گیمیکی جدید یعنی Yokozuna وارد کمپانی شد.او در شو سوپــــراستارز ۳۱ اکتبر ۹۲ به طور رسمی کارش در دبلیو دبلیو اف را آغاز کرد.از همان ابتدا هم Mr.Fuji به عنوان منیجر در کنار او حضور داشت.اولین پی پی وی او سوروایور سریز بود که در ان به راحتی موفق به شکست کشتی گیری به نام Virgil شد !
اما در سال ۹۳ یوکوزونا موفقیت بزرگی به دست آورد ! او موفق شد که در رویال رامبل ۹۳ با حذف کردن رندی سویج برنده ی رامبل شود ! همچنین او در رسلمنیا ۹ موفق به شکست برت هارت شد و قهرمان دبلیو دبلیو اف لقب گرفت ! اما البته در آن مسابقه او زمانی که در شارپشوتر نزدیک به سابمیت شدن بود بلافاصله Mr.Fuji به صورت برت نمک پاشید و همین باعث پین شدن برت هارت شد و پیروزی یوکوزونا در رسلمنیا کلین نبود !

در سال ۹۴ او یک بار در کینگ آف د رینگ سال ۹۴ به همراه Crush کمربند تگ تیم را چلنج کرد ولی در برابر تیم Samu و Fatu شکست خورد ! مهم ترین درگیری او در سال ۹۴ درگیری با آندرتیکر بود که یکی از مسابقاتش در پایین قرار داده شده است.
یوکوزونا کارش در دبلیو دبلیو اف را ادامه داد و در سال ۹۵ با اون هارت تیم شد و استوری های مختلفی را ادامه داد ; ولی کریرش رو به افت بود و سر انجام در سال ۱۹۹۸ به دلیل ضعف در قابلیت های فیزیکی و وزن بسیار زیادش از طرف دبلیو دبلیو اف کنار گذاشته شد ! البته در آن زمان گفته می شد که ممکن است در صورت وزن کم کردن ; او ممکن است به کمپانی بازگردد !
پس از تمام شدن کریر یوکوزونا در دبلیو دبلیو اف ; او به شو های ایندپندنت روی آورد.آخرین حضور اصلی و مهم او در پی پی وی Heroes of Wrestling بود که در آن مسابقه حدود ۷۶۰ پوند وزن داشت !!! او قرار بود که در برابر King Kong Bundy قرار گیرد ! اما در همان شب هم قرار بود که Jake Roberts در برابر Jim Neidhart قرار بگیرد اما آن مسابقه به یک مسابقه تگ تیم بین یوکوزونا و رابرترز در مقابل باندی و نیدهارت تبدیل شد که در ان تیم یوکوزونا شکست خورد !
سر انجام در ۲۳ اکتبر سال ۲۰۰۰ ; یوکوزونا در حالی که تور رسلینگی حضور داشته ; در هتلی در لیورپول به علت تجمع آب میان بافتی در ریه در گذشت ! البته ابتدا اعلام شد که علت مرگ او حمله قبلی بوده است ولی سپس تکذیب شد و علت مرگ همان تجمع آب میان بافتی در ریه اعلام شد.

 

درباره mohsen

۲ نظر

  1. (0) (0)

    با سلام .هزینه بازی رو پرداخت کردم وفعال شد وقتی دوباره بازی رو اجرا میکنم دوباره درخواست فعال سازی میکنه.لطفا رسیدگی نمایید.

  2. (0) (5)

    ایول
    باید باحال باشه

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

رفتن به بالا